Per deixar comentaris no es necesari estar inscrit i també son aportacions valioses.

Per fer un comentari general clica a
Benvinguts i si vols demanar una canço a PETICIONS .


Lax'n'Busto - Si te'n Vas

Si te’n vas, fes-ho perquè ja ho tens clar
sense por ni record
sense dubtes ni dolor
sense trampa ni traïció
fes-ho perquè tens algú millor

No se com explicar-te perquè
no se què va aturar-me
però se que et pot passar a tu
allò que creies perdut
ho tenies dins i surt
ningú no s’ho havia endut

Diga-ho ja d’un cop o no tornis més
aquesta vegada resistiré
però no em facis boig esperant una paraula
pren la decisió, és el moment

Deixa’m sense por ni remordiments
deixa’m perquè jo hagués fet el mateix
que no hi ha culpable si vas enamorar-te
se que vaig fallar-te i ara em toca pagar a mi

No ho entenc, ens trobem per tot arreu
es casual i pervers
però em resulta tan estrany
no puc viure allà on ets tu
i no és cap qüestió d’orgull

Escric per no tornar a fallar-te
estàs a punt d’equivocar-te
com dir que no tot és perdut
el que sents no ho sap ningú
de vegades ni ho saps tu
ho tenies dins i surt

Diga-ho...



http://es.youtube.com/watch?v=7rtKM5TLKXs

No hay comentarios: