Per deixar comentaris no es necesari estar inscrit i també son aportacions valioses.

Per fer un comentari general clica a
Benvinguts i si vols demanar una canço a PETICIONS .


"NO TINGUIS PRESSA" Sopa de Cabra

Diuen que estic una mica boig,
que tinc el cervell sota el ventre.
Però jo al llit no se estar-m'hi sol,
vaig neixer amb l'anima calenta.
Al carrer, al bar,
buscant un plan si al final he de pagar
almenys puc dir que dono feina.
Si t'interessa saps la meva adreça,
em trobaras al mig del somni més humit.
Uououououo! obre les portes si estas calenta,
treu-te la roba, no tinguis pressa.
Nena el meu amor esta cremant,
pero no m'agrada fer-ho amb pressa.
Espera que el foc sigui més gran
i al final veuras com vessa.
A sobre, a sota, al llit o drets
o millor anem a algun lloc
on potser algu ens pugui veure.
Potser estas roent pero no t'atreveixes,
no importa l'hora que es vine'm a veure
Uououououo!!!!
I ARA PUNXA AÇI PER ESCOLTAR

No hay comentarios: