Per deixar comentaris no es necesari estar inscrit i també son aportacions valioses.

Per fer un comentari general clica a
Benvinguts i si vols demanar una canço a PETICIONS .


QUAN SONRIUS...

Aquet video ha vingut de la má del panell ¡Te estoy viendo! a Catalunya Web i espero que vos agrade tant el muntatge com la música que he triat :




Música al Video :

Interprete/s: Sopa de Cabra & Sau, Els Pets, Brams, Lax´nbusto

Título: Quan somrius

Ara que la nit s'ha fet més llarga
Ara que les fulles ballen dances al racó
Ara que els carrers están de festa
Avui que la fred du tants records
Ara que sobren les paraules
Ara que el vent bufa tan fort
Avui que no em fa falta veure’t
..............Ni tan sols parlar
Per saber que estàs al meu costat
Es Nadal al meu cor quan somrius content de veurem
quan la nit es fa mes freda quan t’abraces al meu cos
i les llums de colors m’il·luminen nit i dia
les encens amb el somriure quan em parles amb el cor
es el buit que deixes quan t’aixeques
es el buit que es fa a casa quan no hi ha ningú
son petits detalls tot el que em queda
com queda al jersei un cabell llarg
vas dir que mai mes tornaries
el temps pacient ha anat passant
qui havia de dir que avui estaries esperant
que ens trobéssim junts al teu costat
es Nadal al teu cor quan somric content de veure’t
quan la nit es fa mes neta
quan m’abraço al teu cos
i les llums de colors m’il·luminen nit i dia
les encen el teu somriure quan et parlo amb el cor

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Molt xulo, la música, la lletra i les fotos.

M'ha fet somriure, i això és important !!!

Anónimo dijo...

ES EL MILLOR VIDEO QUE HI HA!!! ES UNA PASADA.. SI NO ME LE MIRAT 100 VEGADES... I CADA VEGADA QUE ME´L MIRO M´AGRADA MES.. TAN LES FOTOS.. COM LA MÚSICA....

GRÀCIES.. PER FER UNA COSA TAN BONICA..!!!

XAIA..

Anónimo dijo...

per escoltar, enllaç de mp3 :


http://www.goear.com/files/sst/fa9697e37f36c33b6b98b273c4138808.mp3

Foc.