Per deixar comentaris no es necesari estar inscrit i també son aportacions valioses.

Per fer un comentari general clica a
Benvinguts i si vols demanar una canço a PETICIONS .


Sé que molt és veritat

Ah ah ah ah ah Ah ah ah ah ah
Tan verdader ....... Tan Graciós com sembla..... Vivint el moment, pero mai preparat per somiar De manera boja quan els peus es toquen,
Aquest es el so de la meva ànima. Aquest és el sò
Vaig comprar un bitllèt cap al mon, Però ara he tornat altre cop.
Per què em costa tant escriure la seguent línia ? Quan el que vull és explicar la veritat......
Ah ah ah ah ah Sé que molt és veritat. Ah ah ah ah ah Sé que molt és veritat.
Amb una emoció al meu cap i una píldora a la llèngua, Que dissolgui els nervis que tot just comencen. Escoltant Marvin tota la nit.
Aquest es el so de la meva ànima. Aquest és el sò
Sempre reslliscant de les meves mans, La sorra com el temps que t'és propi. Escrivim a la platja la siguent línia
Vull que es conegui la veritat..... Ah ah ah ah ah
Sé que molt és veritat Ah ah ah ah ah Sé que molt és veritat.
Vaig comprar un bitllèt cap al mon, Però ara he tornat altre cop.
Per què em costa tant escriure la seguent línia ?

Quan el que vull es que es digui la veritat......

Ah ah ah ah ah
Sé que molt és veritat. (clip)
Ah ah ah ah ah Sé que molt és veritat.

No hay comentarios: