Per deixar comentaris no es necesari estar inscrit i també son aportacions valioses.

Per fer un comentari general clica a
Benvinguts i si vols demanar una canço a PETICIONS .


Gossos - Alguna Cosa

T'haurà passat algun cop
si has tocat mai el fons,
quan no queda energia
per fer un ultim esforç,
a mi quan estic a punt de cedir

Tornada:

I alguna cosa em diu que segueixi
i em demana que no em rendeixi
alguna cosa em diu que no dubti de mi

Sento caure els segons
com gotes dins d'un pot
està plovent tinta xina
i cau sobre el meu cos
buscu alguna cosa
que em tregui d'aquest pou
trobo la teva mirada

Tornada

Potser ha arribat el moment
de triar entre tibar o empènyer
putser si m'hi fixo be
no estic tan malament

Tornada

Alguna cosa em diu que segueixi
i em demana que no ho deixi
alguna cosa em diu que no dubti de mi

No hay comentarios: