Per deixar comentaris no es necesari estar inscrit i també son aportacions valioses.

Per fer un comentari general clica a
Benvinguts i si vols demanar una canço a PETICIONS .


Eric Clapton - Tears In Heaven

Eric Clapton - Tears In Heaven

Sabries el meu nom
si et veiés al cel ?.
Serà el mateix
si un dia ens trobem al cel ?

Tinc que ser fort i tirar endavant
perquè sé que no pertanyo a aquí, al cel.

M'agafaries de la ma
si ens veiéssim al cel ?
M'ajudaries a romandre d'empeus
si jo et trobés al cel ?

Trobaré el meu camí, de nit i de dia
perquè se que no puc quedar-me
aquí al cel .

El temps pot fer-te anar avall ,
el temps pot torçar -te un genoll ,
el temps pot trencar el teu cor.
I tu demanant un si us plau
¿ demanant un si us plau ?

Més enllà de la porta ,
allà hi ha pau, n'estic segur.
I jo sé que allà mai més hi haurà ...
llàgrimes en el cel .

Sabries el meu nom
si et veiés al cel ?
Serà el mateix
quan ens trobem al cel ?


Tinc que ser fort, i tirar endavant
Perquè sé que no pertanyo a aquí, al cel.

Tinc que ser fort, i tirar endavant
Perquè sé que no pertanyo a aquí, al cel.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Gran canço de eric Clapton dedicada al seu fill.