Per deixar comentaris no es necesari estar inscrit i també son aportacions valioses.

Per fer un comentari general clica a
Benvinguts i si vols demanar una canço a PETICIONS .


"La Marató" de TV3

”La Marató” de TV3 edita el seu tercer disc, que inclou cançons que parlen del cor i que tenen en comú valors universals, com ara la solidaritat, la superació, l’amor a la vida, conceptes associats també a moltes persones que pateixen malalties cardiovasculars, que són les patologies que centraran la 16ena edició de “La Marató”.

Enllaços recomanats:

http://www.tv3.cat/marato/escolta-disc.htm

"La Marató" de TV3 recull més de sis milions d'euros per a les malalties cardiovasculars

La Marató" de TV3 ha recaptat més de sis milions d'euros. Al costat dels afectats per les malalties del cor i compartint protagonisme, milers de voluntaris i l'audiència de TV3, una vegada més, han acudit a la crida de "La Marató". Al costat de tots ells, han passat algunes cares populars que també saben què és patir del cor. Però "La Marató" també s'ha viscut al carrer: milers de persones hi han contribuït participant en centenars d'actes que s'han fet a tot Catalunya. Durant més de 12 hores s'han atès 180.000 trucades.

Jo,
En veure que somrius,
Sóc
El nen que vaig ser ahir.
Si jo vetllo pels teus somnis,
La por ja no vindrà i així sabràs que viure és molt bonic.
Van
Mil llàgrimes al mar.
Tu
Mai no em veuràs plorar.
És que la teva alegria
Amaina el meu dolor i així jo sé que viure és molt bonic.
Sí,
el meu cor sempre serà
Allà on sigui el teu cor si tu no deixes de lluitar.
IMai no perdis la il·lusió
Mai no oblidis que al final hi haurà un lloc per a l’amor.
Tu
No deixis de jugar
No
No paris de somiar
Que una nit la tristesa de cop se n’anirà i així sabràs que viure és
molt bonic.
Que una nit la tristesa de cop se n’anirà i així sabràs que viure és
molt bonic.
de cop se n’anirà
i així sabràs que viure és molt bonic.

I a1quí la podreu escoltar:

http://www.tv3.cat/marato/escolta-disc.htm

No hay comentarios: