Per deixar comentaris no es necesari estar inscrit i també son aportacions valioses.

Per fer un comentari general clica a
Benvinguts i si vols demanar una canço a PETICIONS .


Crim d´amor




Ella deia que no m´estimava
i doncs què volia, què volia que fes?
senyor policia què volia que fes?
es feia l´estreta amb mi el seu marit
però es deixava sobar els pits
per qualsevol malparit
i doncs què vaig pensar
molt discretament
quina solució era
la que em convenia
la violaré per darrera vegada
i quan se´m passin les ganes
ansiaré assassinar-la
d´una forma impulsiva bèstia
i desesperada
serà ràpid però amb calma
perquè jo l´estimava
comprengui comissari
que és que ella m´excitava
que és que jo l´estimava
i és un crim d´amor
és un crim d´amor
sense mala intenció
i... li arrancaré els seus
mugrons de princesa
i amb la seva llengua
n´hi faré una infusió
li rebentaré el cap
li desgarraré el cony
i em faré una palla
sobre del seu cadàver
perquè ella m´excitava
comprenguin policies
que és que jo l´estimava
i és un crim d´amor
és un crim d´amor
sense mala intenció
però no em pegui més
senyor comissari
que em rebentarà el llavi
i no podré confessar
però de què se m´acusa?
però per què cony se´m jutja?
per ser una ànima dèbil,
o per ser un criminal?
si és que jo amb aquest crim
he escrit la meva innocència
la decència de l´home
sensible en decadència
la locura l´amnèsia
d´una bèstia ferida
ai que cruel és la llei
que dura és la justícia
si jo sols volia
espantar-la una mica
espantar-la ja estava
perquè ella m´excitava
perquè jo l´estimava
comprengui comissari,
comprenguin policies!
que és que jo l´estimava
que és que ella m´excitava.


Albert Pla
Crim d'amor (CLIP)

No hay comentarios: