Per deixar comentaris no es necesari estar inscrit i també son aportacions valioses.

Per fer un comentari general clica a
Benvinguts i si vols demanar una canço a PETICIONS .


Desembre - Joan Bibiloni


Passa el Desembre
per davant meu.
Arriba Gener
i canvia l'any, com sempre.

Temps de reflexió, d'hivern,
de dies de sol,
de pluja i neu
i a qualque racó
dos enamorats s'estimen.

Somni de Desembre,
llum de l'hivern,
i m'agrada.

Cerc el teu somriure
en mig de sa gent
quan vaig passejant
pels carrer tot sol, com sempre.

Hi ha temps per esborrar
tots els records de la tristor
que un dia fa fer oblidar que és
Desembre.

Somni de Desembre,
llum de l'hivern,
i m'agrada.

Somni, somni de Desembre,
és la llum de l'Hivern,
i m'agrada, m'agrada.

Somni de Desembre
És la llum de l'Hivern
I jo ho se, i m'agrada.

Somni de Desembre
Llum de l'Hivern
i m'agrada.

No hay comentarios: