Per deixar comentaris no es necesari estar inscrit i també son aportacions valioses.

Per fer un comentari general clica a
Benvinguts i si vols demanar una canço a PETICIONS .


Valset (Els Pets)



"Nin rondinaire, petit dictador,
sempre trencant-me la son
ratolinet rinxolet i rumbós
em fas somriure amb el cor.

Em vaig prometre no fer-te cançons
per no semblar carrincló,
però no comptava amb la teva cara
de nen consentit embafat de petons.

Sempre emprenyant-me quan vols
tros de baldufa, sucret esponjós
m’has transformat en badoc

Em vaig prometre no caure en el joc
de fer de pare ofenós
però quan t’arrambes, aquí a la falda
fas que em desfaci i oblidi la resta del món.

M’has de prometre que un dia d’agost
abraçat a un altre cos
mort de vergonya, diguis amb conya
que una vegada ton pare et va fer un valset dolç


http://89.17.194.2/fileupload/maig/7e2b11_10els_petscom_anar_al_cel_i_tornarvalset.mp3

No hay comentarios: