Per deixar comentaris no es necesari estar inscrit i també son aportacions valioses.

Per fer un comentari general clica a
Benvinguts i si vols demanar una canço a PETICIONS .


Aquest que em va donar vida

Aquest que em va donar vida (clip)

Amb el teu somriure de mig cantó
Quants T'estimo t'hauràs callat
Quantes coses de xavalet
Encara guardaves a les teves butxaques
Amb el teu etern cigarret
El teu Ull i el teu descuit
La més bella de les dances
Alçar-me en braços i ballar

Imagino que et vas engreixar
per a que la teva ànima t'entrés
Imagino que les teves canes
Són records en les teves noces d'argent

Amb el meu somriure de mig cantó
Quants t'estimo m'hauré callat
Tú em vas donar la meva primera espurna
No em vas treure pas de la butxaca.
Fràgil com un borrisol
Com una innocent excusa,
A una arruga del teu abric
Em sentia protegit.

No erets sols aquell que signa
En el llibre de família.
Ni ets el silènci en el sofà
Veient el Barça en sabatilles.

Ets molt més,
Ets aquest molt més,
Ets aquest amic que em va donar vida,
Ets aquest amic que em va donar vida,

Per això no vull deixar-te aparcat
Per això no puc seguir callat
Avui al la fi m'he adonat
Que em sumaves del que tu et restaves.

I, deixa'm per aquesta nit
Ser les mans que t'acaronin.
Deixa'm regalar-te una cançó
Per que la sentis cel enllà

I deixa'm cridar
Que estic orgullós de tú
I que ets aquest amic que em va donar vida
I que ets aquest amic que em va donar vida
Aquest que és el meu amic, em donà la vida.

No hay comentarios: