Per deixar comentaris no es necesari estar inscrit i també son aportacions valioses.

Per fer un comentari general clica a
Benvinguts i si vols demanar una canço a PETICIONS .


El pets , Mala cara




Mala Cara
quan em llevo al matí
Mala Cara
quan me´n vaig a dormir
Mala Cara
el mirall em fa por
Mala Cara
cada dia es pitjor

Jo era un noi de vida sana
i aliments equilibrats.
Tot va començar a torçar-se
el dia que et vaig trobar.

Ara sóc una desgràcia
dormo poc i sempre sol.
Faig ulleres, tinc ressaca
i el "jec" em fa pudor a alcohol.

Mala Cara
diuen els meus amics
Mala Cara
que no puc seguir així

Tu treballes a Manresa,
jo quan plego agafo el tren.
Tinc només la nit per veure´t
en aquell bar d´ambient.

Però quan el cel ja es clar
torno a la ciutat,
i em passo el dia obrint comptes corrents
amb gust de saliva de les teves dents.

No hay comentarios: