Per deixar comentaris no es necesari estar inscrit i també son aportacions valioses.

Per fer un comentari general clica a
Benvinguts i si vols demanar una canço a PETICIONS .


Eric Clapton - Say What You Will




BY Mensaje 224

Digues el que vulguis, però el bon amor es difícil de trobar.
Ja n'estic fart de la classe d'amor que fa mal.

Amb molts de diners sols s'acapara dolor.
Però amb molta tendresa m'omples i m'emplaces al meu camí altre cop.

Tu has vist el pitjor, i, malgrat això, encara trobes el millor de mi.
Mentre que el meu amor està condemnat sense sort ni destí.

Necessitaré un munt de mocadors per a eixugar totes les meves llàgrimes.
I un munt de riallades per a animar-me i caminar sobre el meu camí altre cop.

Saps que necessitava un amic a qui pogués explicar els meus problemes.
I tu has estat aquesta amiga, així que et donaré el meu amor a tú.
Bon amor de mi per tú.

Aquí el tens altre cop, Sento que no estic gaire en forma.
I no puc recordar quan s'em va fer tan costa amunt.

Necessitaré moltes abraçades,que esvaeixin la meva por.
I muntanyes de carinyo que m'alcin i em posin a sobre
dels meus pasos altre cop.

Saps que necessitava un amic a qui pogués explicar els meus problemes.
I tú has estat aquesta amiga, així que et donaré el meu amor a tú.
Bon amor de mi per tú.

Sé que necessitaves un amic a qui poguessis explicar els teus problemes.
Jo seré el teu amic, i et donaré el meu amor per tú.
Bon amor de mi per tú.

Bon amor

No hay comentarios: