Per deixar comentaris no es necesari estar inscrit i també son aportacions valioses.

Per fer un comentari general clica a
Benvinguts i si vols demanar una canço a PETICIONS .


Faig Saber

Faig Saber - Els Pets ...clic

Jo, Joan Coll i Serraïma, veí de Vinarós,
casat amb Cinta Gasòliba i Ventós,
fa 61 anys.

Pare d´una sola filla, que viu a Montfalcó
amb un taxista que mai se l´ha estimat,
ni ens han donat néts.

Jubilat i amb el temps lliure
dedicat a un tros de terra on planto quatre cols.

Faig saber que ahir al migdia,
després d´un any rabiós de malaltia,
la dona del meu cor em va deixar sol.

I en aquesta nit estranya,
convençut, he pres la decisió.

No hi ets, t´extranyo
No, no, no.

Jo, Joan Coll i Serraïma, en plenes facultats
mentals i físiques, declaro que me´n vaig
amb el meu amor.

No hay comentarios: