Per deixar comentaris no es necesari estar inscrit i també son aportacions valioses.

Per fer un comentari general clica a
Benvinguts i si vols demanar una canço a PETICIONS .


James Taylor - Tens un amic


James Taylor - Tens un amic

clip mp3

Si estàs trista i tens problemes,
i necessites una mà.
Si res, res va bé,
tanca els ulls i pensa en mi,
i aviat estaré aquí,
per a fer brillar les teves nits més fosques.

Tu sols crida el meu nom,
que tú saps que, sigui on sigui,
vindré corrents, amoret meu,
per a veure't de nou.

Hivern, primavera, estiu, o tardor
tot el que has de fer és cridar
i aquí estaré, sí, sí, si.
Tens un amic.

Si el cel, a sobre teu
es tornés gris i ple de nuvols,
si aquell vell vent del nord comencés a bufar altre cop,
serena't i crida el meu nom en veu alta,
i de seguida estaré tocant a la teva porta.

Tu sols crida el meu nom,
i tú saps que, sigui on sigui
vindré prest, vida meva,
per a veure'ns de nou.

Hivern, primavera, estiu, o tardor
tot el que has de fer és cridar
i aquí em tindràs, sí, sí, si.
Tens un amic.

Que guai saber que tens un amic, ¿no?
I és que hi ha gent tan freda.
que et faria mal, t'abandonaria,
s'enduria la teva ànima, si els deixessis.
Pero tú no ho permetràs.

Tu sols crida el meu nom,
i tú saps que, sigui on sigui
vindré prest, vida meva,
Per a veure'ns de nou.

Hivern, primavera, estiu, o tardor
tot el que has de fer és cridar
i aquí em tindràs, sí, sí, si.
Tens un amic.

No hay comentarios: