Per deixar comentaris no es necesari estar inscrit i també son aportacions valioses.

Per fer un comentari general clica a
Benvinguts i si vols demanar una canço a PETICIONS .


Samba d'una sola nota



https://youtu.be/AuEv942wOZs



Vet aquí, aquesta sambeta, feta d'una nota sols.
Altres notes seguiran, pero la base es aquest "Sol".

Aquesta altra és conseqüència del que jo acabo de dir,
com jo soc la conseqüència teva, i la del teu destí.

Quanta gent que hi ha, per tot arreu
que parla tant i no diu res,
o qüasi res.


Jo ja he utilitzat tota l'escala,
i al final no ha sobrat res,
no ha quedat res.

I torno a la meva nota, tal com torno cap a tú.
Comptaré amb la meva nota que m'agrada tant com tu.

I, qui vol totes les notes, "Re Mi Fa Sol La Si Do"
Acaba perdent-les totes. Vès !, jo em quedo amb el meu "Sol

No hay comentarios: