Per deixar comentaris no es necesari estar inscrit i també son aportacions valioses.

Per fer un comentari general clica a
Benvinguts i si vols demanar una canço a PETICIONS .


A TRAVÉS DE L'UNIVERS





Paraules que volen com una pluja
inacabable dins una taça de paper.
què s'escorren mentre passen
i s'escapen a traves de l'univers.
Basses de tristor, onades d'alegria,
van a la deriva per tota la meva ment.
posseint-me i acariciant-me.

Jai guru deva om.
res ha de canviar el meu mon..
res canviarà el meu mon..

Imátges de llum trencada,
ballen davant meu com un milió d'ulls,
que em criden "vinga", "en marxa"
per tot l'univers.
Pensaments serpentejants
com un vent inquiet dins una bustia,
cauen cegament,
fent el seu camí a través de l'univers.

Sons de rialles, matiços de vida
estan sonant dins la meva oïda,
excitant-me i convidant-me.
I un amor etern i il·limitat,
brilla al meu voltant com un milió de sols,
i em diu, "som-hi", "endavant",
"atravessa l'univers".

No hay comentarios: