Per deixar comentaris no es necesari estar inscrit i també son aportacions valioses.

Per fer un comentari general clica a
Benvinguts i si vols demanar una canço a PETICIONS .


Ràdio Capvespre - Maria Cinta


Ràdio Capvespre - Maria Cinta clip mp3

Veus massa televisió, a mi ja ni em mires.
T’estires en un racó i em dius que sóc avorrida.
Sento que el temps va passant tinc mals i punxades
Se m’arruga la veu i la pell ja no canta.

Tot el que em queda per dir des de Radio Capvespre
És que avui tinc més fred que ahir: tanca la finestra…

Sento que em pesen els anys i tot fa pujada
Cada cop que es fa de nit tinc més por dels fantasmes.

Tot el que em queda per dir….

Avui la lluna no hi és, és nit de cors foscos.
No hi ha ningú pels carrers i borden els gossos.
Uns fanals s’han adormit uns altres tartamudegen
Em fan enveja els vampirs ells almenys mosseguen.

Tot el que em queda per dir…etc.

Tu fas i desfàs el camí
Jo busco dreceres.

Tot el que em queda per dir
Des de Radio Capvespre.

No hay comentarios: