Per deixar comentaris no es necesari estar inscrit i també son aportacions valioses.

Per fer un comentari general clica a
Benvinguts i si vols demanar una canço a PETICIONS .


PEP SALA

Esperances malgastades
Buscant oportunitats
I quan trobes la fortuna
El teu temps ja s’ha acabat


Ironies de la vida
Quasi sempre és massa tard


Soledat amiga meva
Sempre vens al meu costat
Els amics que t’estimen
Mai et deixen sol
I venen quan més falta et fan

Enyorances raonables
Del camí que ja hem passat
I quan creus que ja arribes
Has de tornar a començar


Ironies de la vida
Sempre sempre és massa tard


Soledat amiga meva
Sempre vens al meu costat
Els amics que t’estimen
Mai et deixen sol
I venen quan més falta et fan

Esperances malgastades
Buscant oportunitats
I quan trobes la fortuna
El teu temps ja s’ha acabat


Ironies de la vida
Quasi sempre és massa tard


Soledat amiga meva
Sempre vens al meu costat
Els amics que t’estimen
Mai et deixen sol
I venen quan més falta et fan

Enyorances raonables
Del camí que ja hem passat
I quan creus que ja arribes
Has de tornar a començar


Ironies de la vida
Sempre sempre és massa tard


Soledat amiga meva
Sempre vens al meu costat
Els amics que t’estimen
Mai et deixen sol
I venen quan més falta et fan





Música: Pep Sala / Lletra: Pep Sala, Diego Buendía

No hay comentarios: