Per deixar comentaris no es necesari estar inscrit i també son aportacions valioses.

Per fer un comentari general clica a
Benvinguts i si vols demanar una canço a PETICIONS .


Djavan - Real


clip mp3


Vaig a fer un tomb
per pensar en tú
i fer
el que solament Deu sap.

Distreure la meva mirada,
deixar-me conduir,
trobar-me el mar de cara,
i a tú, allà, lluint.

Et veig
Com a un lloc
bonic de mirar
Lliure per córrer i jugar,
fet un jardí
tan natural
on perquè tú siguis una flor
sols calen els meus ulls.

T'abrací,
em vaig perdre,
ja no vaig veure res més enllà
i vaig seguir la música.

I a la pau del plaer
vaig gosar quant vaig voler.
De somiar amb tú
puc dir que sóc feliç.

Penso en tú,
en la ilusió
de trobar-te
boja per buscar-me.
Sí, en l'amor
tot és
real
i tú ets una flor
que em promet
el cel.

1 comentario:

fgd gfg f dijo...

ei bones!

ja tenim les dues primeres cançons del disc Titans penjades al myspace;

www.myspace.com/perevilanova88

són la primavera de la bet i la noia de l'astrolabi

espero que t'agradin ;)

Una abraçada!