Per deixar comentaris no es necesari estar inscrit i també son aportacions valioses.

Per fer un comentari general clica a
Benvinguts i si vols demanar una canço a PETICIONS .


Som Ca Teva (Tomeu Penya)


clip mp3 a



Reina meva
som ca teva
Jo esperava que m'arribàs l'amor algun dia
i vares esser tu, nineta petita,
que em robares el cor i m'endolçares sa vida.
Tot lo meu es teu, nineta petita,
regal de Deu

Reina meva
Som ca teva
No hagués pensat mai rebre tanta ventura
com m'has donat tu, nineta petita,
perque suau i dolça ets com feta amb confitura.
Tot lo meu es teu, nineta petita,
regal de Déu.
Tu em fas sentir com un nin

Amb una rialla i amb mitjes paraules
jo em torn petit
i el cor se m'eixampla
si amb mitjes paraules
tu em dius t'estim.



(lletra i música Tomeu Penya)

No hay comentarios: