Per deixar comentaris no es necesari estar inscrit i també son aportacions valioses.

Per fer un comentari general clica a
Benvinguts i si vols demanar una canço a PETICIONS .


lesmevesimatges



impresionant video del victor !!!

Em llevo massa tard mig emprenyat amb el despertador. Tic, tac,mes de les dotze. Passejo amb el posatde l'encantat que hi és, però no del tot. Clic, clac,ara fa gotes. Tornes demà,vaig a buscar llibretes noves, nines de roba, capses de tots els colors. Arribo massa aviat,vaig al terrat per recollir els llencols. Pim, pam, baten les portes. La nit no acaba mai, el llit tan granes fa petit de cop. Cric, crac, grills que em recorden. Tornes demà, he de trobar flors de taronja, espelmes i esponges herbes de tantes olors. Dies que em toquen el cor,petites caricies que em treuen la por,instants que encaden enles penes, bocins de tu que em fan millor. Tornes demàhe de trobarflors de taronja, espelmes i esponges ,llibretes noves,nines de roba, platges amb arbres, llocs on besar-te, flors de taronja, espelmes i esponges, llibretes noves, nines de roba, flors de taronja, espelmes i esponges, platges amb arbres, llocs on tocar-te la meva millor cancó.

http://groups.msn.com/catalunyaweb/general.msnw?action=get_message&mview=1&ID_Message=389640&all_topics=0

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Home, tant com impresionant ...

Gràcies, gràcies.

Com que no vaig trobar la cançó per la xarxa, em vaig convertir en Juan Palomo per un instant. Així que vaig muntar jo mateix el video agafant com a suport gràfic la carpeta "mis imagenes", per anar ràpid. Youtube és un bon sistema per a penjar MP3 del disc dur, ja que la qualitat del sò (no pas de la imatge) es manté força.

El video està fet amb un programilla que em va venir amb la càmera de fotos Sony que es diu auto-slide, amb el qual tries fotos o videos a la babalà, un tema musical i un estil entre uns quants que et permet el programa. Si no hi cap tot, degut a que la cançó es massa curta o perquè hi ha massa fotografies, el programa posa les que li dona la gana de totes les que li has dit. Es lo bo que te, que en acabat, el muntage és tota una sorpresa. Un cop acabat, el pujes al Youtube i llestos.


El truc per a que no te l'esborrin per tema de drets d'autor, es no donar pistes mitjançant etiquetes sobre el titol o els autors de la peça musical en el moment de pujar el video. De totes maneres em fa l'efecte que en Gavaldà, Reig i Falin fan bastant la vista gorda al Youtube. Si els temes es poguessin baixar al PC tal com els vincles MP3, ja seria una altra cosa, però no és el cas.

Com es nota que no tinc feina a fer i que vaig fent paridetes porai ... XD

Salutacions

Victor

okupa19601 dijo...

Victor el video en dos palabras im-presionante...Felicidades