Per deixar comentaris no es necesari estar inscrit i també son aportacions valioses.

Per fer un comentari general clica a
Benvinguts i si vols demanar una canço a PETICIONS .


Videoclip de "Si estic amb tu" dels LEXU'S




Quan et faltin somnis
per poder volar.
Si vols viure històries
que no oblidaràs mai.
Ara és el moment
per poder imaginar
que avui tot comença
i mai acabarà

El meu món t'acompanya
dia i nit, sense fi.
Faig que el vent
bufi amb força quan estic
amb tu...

Ara tot va endavant
si estic amb tu.
Ara no puc parar
si estic amb tu.
Ara ja puc saltar
si estic amb tu .
Tot va endavant
si estic amb tu.

Si busques dreceres
per poder saltar
cap a un altre espai
del que no marxaràs.

El meu món t'acompanya
dia i nit, sense fi.
Faig que el vent
bufi amb força
quan estic amb tu...

Ara tot va endavant
si estic amb tu.
Ara no puc parar
si estic amb tu.
Ara ja puc saltar
si estic amb tu .
Tot va endavant
si estic amb tu.

Si estic amb tu....

Ara no puc parar
Si estic amb tu...

http://www.lexus.cat/grup/

No hay comentarios: